A.deneme

17 Kasım 2015 Salı

Tarabzon Çaykara Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama

Tarabzon Çaykara Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama Hesaplama Emlak Vergisi Ödeme,Emlak vergisi Borç Sorgulama deme için Aşağıda verdiğimiz Adres linkinden ilgili siteden yapabilirsiniz.

Emlak Vergisi Hangi Dönemlerde Ödenmektedir?Emlak Vergisi Süresinde Ödenmezse Ne Yapılmalıdır?Emlak Vergisinin Kapsamı Nedir? Nasıl Başvurulur? ve Kimleri Bağlar?

Emlak Vergisi
Vatandaşın Belediyeye Doğrudan Başvurması Durumunda İstenen Belgeler Listesi :

1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi

Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şžehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.

Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.

Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.

    Adres: Belediye Sok. No:12 D:2, Çaykara/Trabzon
Sorgulama: