Tarabzon Çaykara Belediyesi Emlak Vergisi Sorgulama Hesaplama Emlak
Vergisi Ödeme,Emlak vergisi Borç Sorgulama deme için Aşağıda verdiğimiz Adres
linkinden ilgili siteden yapabilirsiniz.
Emlak Vergisi
Vatandaşın Belediyeye Doğrudan Başvurması Durumunda İstenen Belgeler Listesi :
1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi
Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.
Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.
Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.
Emlak Vergisi Hangi
Dönemlerde Ödenmektedir?Emlak Vergisi Süresinde Ödenmezse Ne Yapılmalıdır?Emlak
Vergisinin Kapsamı Nedir? Nasıl Başvurulur? ve Kimleri Bağlar?
Vatandaşın Belediyeye Doğrudan Başvurması Durumunda İstenen Belgeler Listesi :
1.Tapu sahibinin nüfus cüzdanı
2.Tapu sahibinin adresi
3.Tapu sahibinin telefon numarası
4.Tapu fotokopisi
Vatandaşın Belediyeye başka Bir Şehirden Başvurması Durumunda Gerekli Evrak ve İşlemler Listesi
1. Herhangi bir Belediyeden bina, arsa ya da arazi beyannamesi boş formu alınarak;
2. Vatandaşın binası varsa, bina beyannamesi formunu doldurmalı,
3. Vatandaşın arsası varsa, arsa beyannamesi formunu doldurmalı,
4. Vatandaşın arazisi varsa, arazi beyannamesi formunu doldurmalı.
5. Doldurulan beyanname, hangi Belediye sınırları içinde ise o Belediyeye posta ile gönderilmeli
6. Belediyeye gönderilen beyanname için tahakkuk fişi kesilerek posta çeki hesap numarası ile birlikte ilgilisine gönderilmeli
7. İlgili kişi kesilen tahakkuk fişine göre, Belediyenin hesap numarasına parayı yatırmalıdır.
Not 1 : 4 yılda bir Genel Beyanname dönemi olup bu dönemde tüm taşınmaz sahipleri Beyanname vermek zorundadır. 2002 yılı Genel Beyanname Dönemidir.
Not 2 : Yukarıdaki belge ve formlar Güngören Belediyesinden alınmıştır. Diğer belediyelerde uygulama farklılıkları olabilir.
Adres: Belediye Sok. No:12 D:2, Çaykara/Trabzon
Telefon:(0462) 616 1029
|
Sorgulama: